عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
عاشقم... عاشق آن « میم » که می آید آخر عزیز و مرا می کند مال تو !!
خدایا! لطفا فردا صبح ار روی آن یکی دنده‌ات بیدار شو ما به خوشبختی نیاز داریم ....تو به کمی تنوع..
نوشته شده در تاريخ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, توسط سید امیر |

 روش 40:احساس نکنید که همیشه باید کاری انجام بدهید.

اگر کاری انجام بدهید هیچ اتفاقی نمی افتد در حقیقت کار نداشتن زیانی به نظم روزانه نمی رساند. بنشینید و آسوده باشید یا این که پرسه بزنید، به ذهنتان اجازه ندهید آشفته و مضطرب شود. شاید با فکر کردن به این که می توانستید در لحظه های بیکاری کاری انجام دهید اما آن را تلف کرده اید، دچار تشویش و نگرانی شوید. اما با کنترل خود در واقع شما کاری انجام داده اید و توانسته اید به آسانی و با آرامش لحظاتی را هم که کار خاصی برای انجام نداشته اید، مدیریت کنید و سبب آرامش ذهن خود شوید. و بدین ترتیب می آموزید که زندگی تنها کار کردن نیست. بلکه بودن شما هم به تنهایی دارای معنایی است.

بنابراین آسوده باشید و در لحظات بیکاری نیز از زندگی لذت ببرید.

روش چهل و یکم :قبل از قضاوت به دنبال کشف حقیقت باشید.

در داوری کردن هرگز عجله نکنید و قبل از اینکه به کسی تهمت بزنید و یا به سرعت نتیجه گیری کنید حقایق را بررسی کنید. قضاوت عجولانه هم به زیان خود شما و هم به زیان دیگران است.

همیشه پیش از رسیدن به مرحله ی قضاوت اطلاعات کاملی را از منابع قابل اعتماد کسب کنید. جامعه ی امروزی ما، ما را آماده ی مجازات دیگران و ضربه زدن به آن ها کرده است، حال آنکه اگر داوری درباره ی شخصی اشتباه باشد، سبب پشیمانی و احساس شرم می شود. شما خود را دچار چنین قضاوتی نکنید و پیش از اینکه وارد عمل شوید، حقایق را در یابید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: